13 Haziran 2012 Çarşamba

Hayaller...


 Geleceğe dair bu kadar umutsuz olduğum günlerde ' hayaller' hakkında yazmak biraz zor olcak ama yazmak istiyorum.Şu sıralar eğitim hayatımın karmaşasını üzerinden atamamış biri olarak geleceğe dair düşünemiyorum. 1 ay sonra şunu yapcam diyemiyorum sadece hayal kurabiliyorum.

Güzel günler gelcek, güzel şeyler yaşıcaz ve hayallerimiz bir bir gerçekleşcek umud ediyorum.

Hangi insanın yokturki hayalleri? Her ne kadar büyüdükçe hayallerin çeşitleri değişsede onlar bizim değerli hayallerimiz. Hangi yetişkin insan, babasının bakkalcı olmasını isterki?

Bir defterimin olmasını isterdim böyle her sayfaya ayrı bir hayalimi yazdığım ve gerçekleştikçe şiddetle karalamak sayfaları. Ve sonradan düşündüm onların değeri sana ait olmaları defter işi riskli olabilirdi sonra birkaç insana ciddi ciddi anlattım şu yaşımda bu öbür yaşlarda bunlar hernedense ciddiye aalınmadım. Karar verdim onları kimseye anlatmamaya.

Geleceğe dair umudu olmayan insan hayal kurabilirmi yada ölüm döşeğindeki adam? Her an ölüm korkusuyla yaşayan kadın?

Bir parça umut kırıntısı bizi besleyen yarından haberimiz yokken 20 yıl sonrasının hayalini kurabiliyoruz. İşte bu hayalleri değerli yapan.Sanki kafamızda zamana meydan okuyoruz.

Ve her insanın hayallerindendir uzun ve sağlıklı yaşam ve tabiki hepimizin DUA'sı...





                                                                                                           Dike

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder